سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجری شبکه مسیحی "نجات"، در جهت پیشبرد اهداف پشت پرده علیه اسلام و تشیع، مردم را به تشکیل و گسترش کلیساهای خانگی در ایران تشویق می کند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، شبکه مسیحی "نجات"، در راستای تهاجم فرهنگی و تلاش برای اضمحلال اسلام از درون و همچنین پیاده کردن اهداف آمریکا و صهیونیسم بین الملل در ایران، مردم را به تشکیل، گسترش و پخش کلیساهای خانگی تشویق می کند.

به عنوان نمونه، کشیش "هرمز شریعت"، کارشناس شبکه مسیحی "نجات" در برنامه های تعلیمی خود، جوانان شیعه ایران را به تشکیل کلیسای خانگی تشویق کرده و می گوید: «هر کلیسای خانگی باید به دنبال گسترش ملکوت خدا باشد، یعنی باید بعد از 6 ماه فعالیت، کلام خدا (انجیل) از داخل کلیسای خانگی بیرون برود تا مردم نجات پیدا کنند.»

وی همچنین در مورد تربیت کشیش و خادم جدید برای تشکیل و گسترش کلیساهای خانگی جدید، می گوید: «باید خادم جدید تربیت شود. اگر گروه شما 6 نفر است، 6 ماه دیگر باید 12 نفر بشوید و 2 گروه تشکیل دهید. مسیحیت باید پخش شود، نجات و محبت خدا، باید پخش شود، باید گسترش پیدا کند. مبادا وقتی کلیسای خانگی را با 3 نفر شروع کردید، بعد از 6 ماه فعالیت، همان 3 نفر باقی بمانید، باید 6 نفر بشوید. دعا کنیم و از خدا بخواهیم تا بیشتر شویم. از خدا درخواست کنیم خادم جدید تربیت کند تا هر کدام بعد از 6 ماه، کلیسایی برای خود تشکیل داده و گسترش پیدا کند. این دل پدر ما را خوشحال می کند.»

شایان ذکر است که شبکه های تبشیری مسیحی (محبت، نجات، ست سون پارس و...) برای پیاده کردن اهداف غرب و گمراه کردن جوانان سعی دارند با شیوه های خاصی آنان را به سوی مسیحیت جذب کنند که در ذیل به برخی از این شیوه های مهم اشاره می شود:

1) استفاده از موسیقی در جهت تحریک احساسات

2) استفاده از تلقین و تکرار

3) استفاده ابزاری از مخاطب در جهت فریب افکار و تحریک احساسات

4) پیش‌فرض‌سازی و تکنیک زشت‌سازی

5) معرفی مسیحیت به‌عنوان دین ارزش های انسانی

6) سادگی و روانی در بیان (همه فهم نمودن پیام)

7) مستند نمودن پیام

8) تاکید بر جنبه‌های کاربردی دین در زندگی

9) تلاش برای عینیت بخشی به ادعاها

10) استفاده از فضاها و نمادهای ساده و مذهبی




تاریخ : سه شنبه 92/1/27 | 9:51 عصر | نویسنده : هادی خادمی | نظر